dinsdag 26 maart 2013

WOAH!!! maar ook boekweitwraps :-)



Dames en heren.

Dit staat niet op mijn naam.
Maar toch deel ik het heerlijke recept.

Ik was vanavond om half 8 thuis. En toen was ik moe en een beetje geƫrgerd door mn late thuiskomst (en alle werkzaamheden) Maar! Ik had in de trein trg bedacht dat ik iets snels zou koken.. gewoon iets makkelijks.. 'want dat mag nu weer'. En ik kon niets bedenken waar ik zin in had. Niets. Geen ideeeee.

Dus ik scroll door mn hippe Iphone opgeslagen recepten en denk; JA! andijvie gehakt muffins :-).

Maak ik er knolselderij patatjes bij. En omdat ik zielig ben ( :p ) chococado pudding. DUS.

Het was werkelijk genieten geblazen! Heerlijk :-)

Wel zo eerlijjk :-), deze madam verdient al de kudo's !! :-) https://www.facebook.com/HalloPaleo

* 3 eieren
* 3 eetlepels meel (ik heb zonnebloempitmeel gebruikt, kan ook met amandelmeel of boekweitmeel etc) 
* Andijvie, ui, worteltje
* Gehakt
* Kruiden (ik heb ras el hanout gebruikt) 

Rul het gehakt en voeg hier de groente aan toe. Klop de eieren op en voeg hier het meel aan toe. Doe de groente in muffinvormpjes en giet hier het eimengsel overheen. 20 minuten op 200 graden in de oven :) Yummie!!! (en ZO simpel :-) ) 


 ghihihihihihihih *chcocado blissss



 Muffins!!! met knolselderij patatjes! oelalalaaaa foto's zijn lastig, maar wauwie dit was echt genieten!


 Ik ontbijt nog steeds heerlijk met ei groente en een stukkie ontbijtspek ;-). ghihi. EN een glas groene smoothie :-). Inmiddels met boerenkool, een groene appel en 2 kleine perssinaasappeltjes (en die drinken vriendlief en ik dan samen op :-).

Dit was mn eerste glas komkommersap! jajajaaa ik ben in LOVE met mn keukenmachine. hop, komkommer er in. en TJOP glas vol sap :-). (ik kon inderdaad niet wachten met proeven voor de foto
 ;-) ghihihi) . JAMMIE! Daarna mn smoothie dus ;-). Fruit ligt klaar. Love the colours :-). 


Ik ga dus eigenlijk een beetje zo verder :-). Gister at ik dus een ei ontbijt en en middags at ik een salade currymengsel leftover voor lunch :-). Savonds genoot ik na lange tijd van een boekweitwrap met avocado besmeerd en daarop een japanse wok mix met bio kip. (damn wat duur!)

jaaaaa :-) I love itt!!! being fit and healthy! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten