donderdag 14 maart 2013

dag 11; OEPS!! en waarom slapen we niet?



JAA!! een OEPS! zo stom, helemaal zonder er bij na te denken heb ik vandaag een theelepel zoet gehad. Acai poeder wel te verstaan. Omdat het poeder is, heb ik er geen seconde over nagedacht dat het natuurlijk van acai BESSEN afkomstig is :P. Bessen. Vruchten. Fruit. Suiker! Verboden terrein xD. Jammer maar helaas. Er zijn ergere dingen ;). ghihihi. Maar even stommig was het natuurlijk wel.

Verder een wat late update van mn dag! (en gister :P) ik vind het heerlijk om te bloggen en hou vooral van lange verhalen. Mn telefoon en blog passen niet goed bij elkaar (ik hoopte dat mn iphone dat zou veranderen, maar helaas!) dus ik moet steeds een beetje kloten met de foto's en vandaar dat het allemaal wat uitgesteld werd dezer dagen.

Hoewel ik gister niet lekker was, werd ik vanmorgen blij en vrij (van hoofdpijn misselijkheid en dizzyness) wakker :-). Op naar een nieuwe dag! Ochtend werken, middags door de stad gesjeesd voor boodschappen EN mn Iphone :-). Alles nu geregeld en finally kan ik em gebruiken. Ik heb een speciale food camera app gevonden ;) dus wie weet worden mn creaties nog aantrekkelijker!

Vanmorgen startte ik met een gebakken ei + wat sperziebonen over van gister en 2 slices bacon. Echt ik begin ochtends naar een groot bord vol groente te craven! Quit bizar :-).
Rond 11 at ik een hele granny in stukjes met kaneel, koekkruiden en wat nootjes (uhu, niet al mn snackkies bevatten kokosmelk ;)). en dit was ook heerlijk!!!

Mn lunch was de leftover in de koelkast @ work, die ik gauw in de trein terug op at. Niet heel mindfull (ja, volgt nog een keer een blog over!) maar wel handig. Want zo kon ik uit de trein door naar dit dat zus en beasting. ;). Ik heb op mn blackberry nog een foto van mn bakjes in de trein :P ik ga kijken sowieso of ik de andere foto's van gister nog terug kan halen en plaatsen :-). Maar dat is latere zorg!

Na mn lunch at ik thuis nog wat nootjes en ging ik gaauww nr beasting :-). Bikkelen geblazen! Heerlijk! Daarna kwam mn geweldige eiwitacaiblooper.  Maar die vergeten we gauw :).

Als diner een groente mix geroerbakt; self made.. wat courgette, aubergine, witte kool, paksoi paprika en dat ws et geloof ik :). Ik bakte er kippepootjes bij in de oven en oooook knolselderij aardappelschijfjes ;) whahahaha. Geen aardappel dus Maar a la! Grappig dat ik voor deze detox NOOIT zelf met knolselderij kookte. Vind het nu zo lekker! eerst even koken en daarna aanbakken met zout in kokosolie :) woeptiewoee! Dat is trouwens et eerste wat hier door vriendlief niet lekker wordt gevonden.. de rest van al mn detoxvoer is aanvaard en bovendien met complimenten ontvangen ;).




Net at ik nog wat cherrytomaatjes en ik sta al een uur te popelen om naar bed te gaan. Ietssss houdt me tegen. Ik moet eerlijk bekennen; het is mevrouw Iphone. (ze is wit, das meer vrouwelijk toch? ^^). Maar nu zal ik braaf zijn en prikkels afweren, slaap lekker mn beestjes! Morgen hopelijk meer, uitgebreid en informatiever :). Alleen maar foodupdates is ook zo saai! Wellicht iets over onze nieuwsverslaving.. past mooi in de verslaving rij ;). Lees het boek van  Rob Wijnberg (de nieuwsfabriek) en daar heeft hij me al een aantal keer te pakken gehad. ;).

Nu is het echt! Droom lief en be kind for yourself :-). of lief. Of liever. LIEFST!

doag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten