donderdag 7 maart 2013

Dag 3; preparation!


Lekker laat, lekker snel. voorbereidingen helpen wel!!

sochtends at ik mijn heeeerlijke appel, noot, kokosmelk, kaneel chia mengsel :-) (JUMM!). Warm ontbijt en goed vullend.

Sochtends gelukkig veel klaar gemaakt voor de rest van de (chaotische) dag :-).





Preparation for the win! 

Smiddags at ik wederom een sperzieboon wortel cherrytomaat makreel noot mengsel :-). Nu ook wat avocado toegevoegd. ja heur, guten apentit!

Rond 5 mn leftover op werk, gauw tussendoor. Toch probeerde ik wel alles even helemaal stil te leggen. even niet kijken nr mn scherm, maar naar mn prakkie ;) en buiten :-) (ZON! YEAH!). even niet denken over verslagen, toetsen, scores normen en dat. Niet alleen de eerste hap proeven, maar ook die erna. En erna. en de laatste. meer dan 4 happen waren t wel hoor ;). gelukkig, want daarna een heuze bikkeltraining! woehaaa!!

leftover (ook for the win ^^); bloemkool, worteltjes, gekookt ei wat zonnebloempitjes, avocado en kruiden

Daarna door lieve taxichauffeuzes zelfs nog best op tijd terug in de trein :-). Wat kan trainen fijn zijn he. Niet alleen de lichamelijke uitputting (nietslekkerdersdantrillendeknietjes en uitgeput-languit), maar ook gewoon dat je een uur nergens anders aan denkt. Dat dat kan he! gewoon je hoofd op stop :-). Hou ik van. (ik heb een behoorlijk ratelend loesje binnen in ^^). Maar behalve; ga door kom op je moet pak em WOEHAAA, geen gedachten dus. Fijn. WEL hele leuke enthousiaste motiverende fijne lieve mensen. Ik heb het al heel vaak geroepen, maar ik vind het zo fijn dat ik deze groep mensen (die steeds groter wordt) heb mogen leren kennen en door hun opgefokt en opgevrolijkt word :-). Heer-lijk.

Maare in de trein dus. KAPOT! En ja, stiekem ietwat honger. Thuis de meest verrukkelijke afterworkoutsnack gemaakt. Courgette pannekoekjes met wat boerenkool en een halve paprika erdoor... wat avocado er bij inclusief wat cherrytomaatjes. En zelfs vriendlief smulde mee :-). Natuurlijk gelijk een extra portie gemaakt voor morgen ochten!! (hoe snel zal ik naar beneden rennen?)

YES! even alleen een eet-update. Duren al lang genoeg ;). gnignagnooo, ik red dit wel zoooo!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten