zaterdag 16 maart 2013

Lieve beestjes @ dag 13!




 Nee echtttt onder de indruk ben ik niet van de panorama functie van de Iphone 5, maarrr een beetje beeld krijgen jullie zo wel! :-)


Vandaag vierde ik met wat beesten mn verjaardag :-). Of eigenlijk, kwamen we samen en bracht ieder wat lekkers mee. Altijd een verrassing en altijd zo leuk!! En lekkerrrrr, wiehaa! Nieuwe dingen. Ik sta er altijd versteld van hoe creatief iedereen is en wat voor lekkere combinaties er gemaakt worden. Hoe mensen gewoon zomaar nieuwe dingen uit proberen, die dan nog eens super lekker smaken ook :-). Wat me deze weken vaker opvalt is de aandacht aan de opmaak, de presentatie van het voedsel. Als je veel tijd besteed aan het kopen en koken van al dat lekkere eten wat je met zorg hebt uitgezocht en waarmee je je lichaam (en koppie) blij maakt... dan wil je ineens ook dat het er mooi uit ziet! ghihi! Lukt niet altijd en soms gaat t niet :P (iets met kokosmelkmengsel?:P) maar vind het grappig dat je meer tijd aandacht besteed. En dan OOK! minder snel op eet :-). Ik vertelde het al eerder, maar ik merk eerder dan voorheen dat ik genoeg heb gehad.. vind het HEERLIJK, maar zo is het genoeg :-). Daarnaast begin ik minder snel te eten... maar elke hap echt te proeven, hoe smaakt dit? wat is de textuur? komt de smaak met de geur overeen? pas een nieuwe hap op je vork schuiven als de eerste weg is. Etc. MINDFUL eten! jaja, komt ie weer :-). Ooit ;). Beloofd.

Maare! Beginnen bij t begin dan maar?

Ontbijt!


Daarna maakte ik et huis schoon en at ik voordat ik ging sporten nog wat rode kool van gister + wat nootjes. Ook sneakte ik zo stiekem hup wat cherrytomaatjes mee.
Een beetje tijdnood had ik vandaag, schoonmaken, boodschappenlijstjes, sporten (Tabata take over ! jaja, I LOVE de gymboss app!), supermarkt1, supermarkt2, thuis, toko, eko, thuis, kokosolie vergeten Toko2, koekjes/koek bakken, knolselderij killen en bakken, douchen, curry maken. opmaken, deur open doen :-). ghi! heeerlijke dag! Zelfs nog tulpen gekocht :-). blijblijblij.



 healthy grocery shopping' ! <3 i="" nbsp=""> 


Kijk kijk kijk!! Ik cheat niet!! =D (cashews op de bodem verzameld!), maar na anderhalve week heeft alles wel dringend een refill nodig......

 CHECK! 
Hoe ik van mn verjaardagsweckpotten hou :-)
(en jaja, de muesly = van vriendlief ;) )



Maar! vanavond kwamen de beesten dus! 
Er werd meegebracht:
salade met komkommer tomaatjes olijfolie en zalm
muffins van ei, champignons, spinazie en kruiden
portobello gevuld met (fijngeblenderd) gehakt + heel veel kruiden ^^ (Vergeetachtig?)
zoete aardappel taartje, bloemkool'pap', tartaar, en plakje courgette on top
worteltjes en bleekselderij met hummus
en zelf maakte ik viscurry met broccoli en knolselderij patatjes
en een kokosmeel, ei, kokosolie, klein beetje kokosrasp, zout/peper, rozemarijn en wat vanille koek toe :-)



 Kijk nou wat een heerlijk maaltje!!! :-) Smulllen geblazen.....

En bovenop voedsel verhalen, iets met wishkey en witte schmink, en ja daar wasze! -de pil- en pretvoormorgen, kreeg ik ook nog eens een heule hoop aan inspiratie!! WIEHOEE!! zo een lekker kookboek :-). Dat blijfffft smikkelen!! 


Dank voor de leuke/lekkere avond lieve mensen! :-) De wijn gaat na mn detox ook heusss in de viering! :-). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten