dinsdag 19 maart 2013

dag 15; argh de argh grumble moe en dat!

Hahahaha, het valt allemaal wel mee hoor mensen :-). Nog steeds is het leven prachtig en de detox geweldig :-). Alleen ben ik moe vandaag, geïrriteerd door ongemotiveerde vervelende kinderen en waarschijnlijk.. I am deeply ashamed... te weinig slaap. =) hahaha. Ik probeerde het heus!!
Verder ben ik nu na het eten moe en moet ik nog kokkerellen voor morgen, anders dan gaat het morgen daar ergens mis. Dit is de eerste keer dat ik denk WROAH! heus geen zin. En dat terwijl ik zon ongelooflijk prachtig onbeschrijfbaar mooi handig bruikbaar apparaat rijker ben :-) (OH DAMN!! its gooddd).

Dus ik doe een korte food update en dan morgen of donderdag (morgen is een lannnge dag) weer een verhaal enzo ;-). hahaha. Verder ben ik wel blij hoor :-). Ik merk alleen dat ik juist nu het de laatste dagen betreft best zin heb in iets lekkers... maar als ik nu alles zou mogen, zou ik eigenlijk niet weten wa t ik het liefste zou willen...

WEL! heb ik een love choc reep klaar liggen in de kast ^^. hahahaha. Eigenlijk een foutje! die behoorde nog in een verjaardagspaket! (Sorry party peeps ;-) ), maar bleef achter in mn tas.. Naja dan maar een heeele mooie beloning straks volgende week :-).  hapje voor hapje zal ik daar toch van smikkelen ;-). ghihi. Ik kocht er een met dadels/vijgen (nu weten we wel voor wie hij bestemd was :P) zelf ben ik daar niet eens zo weg van, dus ik heb er zelfs vertrouwen in dat ie niet in 1 minuut verslonden is ;).

Ontbijt!
25 burpees, een glas apple cider vinnegar + bloemkoolpap :-)
TD: +- halve liter groene smoothie (halve banaan, witte amandelen, spinazie, bleekselderij (nognietopnee!), avocado en greens poeder)
lunch: OH BOY! nog niet eens verteld! mn eerste recept uit het oergondisch genieten boek. Gehaktslof! Ik maakte een beetje minder dan in et boek staat, als uitprobeersel. Oorspronkelijk goot het in een cakeblik, zodat je er plakken van kunt snijden. Leek mij echt ge-wel - dig als lunch of ontbijt :-). Maar helaas kon ik zo rap gister de cakeblikken niet vinden dus ging het in een ovenschaal. Ook gebruikte ik gehakt dat vrij lang ingevroren was geweest en nog niet helemaal ontdooid.. dus ik denk dat er redelijk wat vocht is vrijgekomen.

jullie horen m al aankomen he ;-). Die plakken bleven uit. :-p. Maar! lekker was het wel!!
200 gr gehakt, 2 winterwortels, 1 stengels bleekselderij, 1 ei, kruiden, roeren en in de oven! easy as is.
Officieel ;) moet er geroosterde courgette bij, maar ik vond rauwe ook goed :-). Wat pijnboompitjes en lilaloooo daar smikkelde loes hoor :-).
Smiddags een handje nootjes en om 6 uur tijdens het koken een stuk komkommer, nog wat nootjes en 2 cherrytomaatjes ;).

Weer OVERheerlijk gegeten, simpel en jullie kennen het :-). Kippenpootjes gekruid met rozemarijn, paprika poeder, knoflook, zout peper etc, :-). eerst kort aanbakken in de pan, daarna 20/25 minuten in de oven..... (rrrrrrrr). Daarbij gekookte boontjes, gebakken knolselderij (als aardappeltjes) en een appelsauce (appel en citroen zachtjes koken borrelen tot zachte mouse)

Nu heb ik zin in vanalles, maar ga ik braaf voor een kopje thee :-) (heb ook absoluut geen honger btw!)

Fijne avond peeps! :-) Let love rule! Give love, be love, receive love, share love, give give giveeeee :-)

LOVE IS AWESOME!

and its free babiess :-) (and you are awesome as wellll)

(nowdonewiththepreachin)(tschus!)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten