donderdag 21 maart 2013

dag 16





Een dag die vroeg te laat begon. Wel in overload aan liefde. Met slaapoogjes kon ik nog niet alle onderdelen van mn keukenmachine vinden, dus het werd sinaasappeltjes persen met de hand. <3 .="" p="">
Gewoon. Lief. Voor hem dan he! Dat snappen jullie vast ouwe detox pro's. Maar gelukkig had ik de dag ervoor al mn ontbijt + bakjes van dit en dat klaar gemaakt. Stiekem deed ik iets te rustig aan met douche en alles, omdat ik toch alles al klaar gemaakt had toch? ;-). Ach ja, daar leert men weer van. En de trein haalde ik nog. Sochtends at ik heerlijke courgette pannekoekjes (dit keer met courgette, paprika, ei, wat kokosmeel en peper en zout). Daar at ik gekookte maar koude boontjes bij en 2 slices bacon. Beetje avocado en ZELFS vriendlief smulde er van. ("Maak je dat morgen weer?"). Rooibos thee staat er bij te vagen. Natuurlijk probeer ik vanalles met mn Iphone foto appss ;-). Je kunt er vast nog duizend andere leukere profi dingen enz mee doen. Maar vooraleerst kloot ik wat aan ;-). Op werk rond 11 appel, kaneel, nootjes mix. En mn lunch 2 kippepootjes met komkommer wat cherrytomaatjes en rucola sla. Oh en avocado. Liefde aan avocado. Ik at weer @work omdat ik daar avonds sporten ging. Wel zo makkelijk. En zo leuk! Witlof (rauw) met gerookte zalm, zonnebloem/pompoen pitjes ennuh.. avocado ;-p. Kon ik tijdens de beasting wel op los! Na een supersnellegezelligelieve taxirit avonds nog wat courgette pannekoekjes opgegeten, samen met meneer. Dus die voorraad is al weder gone ;). hahaha. Ik bedacht me vandaag dat ik mn porties misschien iets moet verkleinen?....... (dat had andere veroorzakende gedachten though).
Nog wat (rooibos) thee en op de bank Iphonen. (oh en! Suits kijken met vriendlief. I love suits!) Ik doe braaf in de slaapkamer niets met mn telefoon deze week :-). Bevalt best goed........



Geen opmerkingen:

Een reactie posten