donderdag 21 maart 2013

day 17


Houdt taalwisseling het spannend? Waarom klets ik altijd half Nederlands half (half) Engels? Ik weet et niet. Het vliegt er zo lekker door.

BOEIE!

EETGENEUZEL!!! =D

Tuurlukkk!!

Vanmorgen starte ik met een bloemkoolpap! flink wat bloemkool, een ei en ik deed er voor de variatie en de consistentie ook wat amandelmeel door. Opkloppen, mixen, prakken, stampen. Ik weet t niet. Maar een glad papje werd het wel. Wat bouillon zat er ook door. En in mn schaaltje ook noten :-). Een volle schaal en ik kreeg het niet op. Dus besloten het mee te nemen als onderdeel van mn lunch. Tussendoor at ik nog wat appel chia nootjes, kokosmelk EN wat rauwe cacao. Jullie hadden de mengsels al gemist he? Stiekem moet ik bekennen dat ik die van gisteravond vergeten ben te melden bij dag 16. JUP! NA mn courgettepannenkoekjes. Uhu. Wat beasting met je doet.

Lunch bestond uit leftovers. bloemkoolpap en de heerlijke kastanjechampignons/uien/kerrie saus die ik nog goed bewaard had. + een halve courgette rauw er bij. Et prakkie zag er niet allesuitnodigend uit. Maar lekker was het zekerrrr! in de trein gegeten zodat ik eerst langs de stad kon, voor k nr huis zou gaan. De vorige keer pakte - ah ik eet daarna wel joh - iets minder goed uit. Dus! hop tjop! van fouten leert men. Omdat ik om 11 uur ook mn appel/chia prakkie niet op kreeg (met name door de tijd, maar ik had ook absoluut geen honger door mn bloemkoolpap!), at ik die als lunchtoetje. Oh boy. Life s a bitch.

chocolat in the mix....!
treinhapje ^^





















Eerst een pot thee voor Loesje. Daarna iets met Kardingebult. En dan duik ik in mn receptenboek. Inmiddels heb ik ALLES van mn grote trots uitgevonden en getest (dus een elektrisch sappie is ook al gemaakt), dus ik ga vanavond in een handomdraai courgettes hakken schrappen en doen voor een nieuwe lading aan pannenkoekjes voor morgenochtend. :-). Ik heb zalmburgers voor vanavond op het oog.. even kijken hoe ingewikkeld het recept is ;-). Eigenlijk wacht er nog een verslag. Nee niet eigenlijk.

Doen wat je moet doen!

Rennen dus.
Met glimlach.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten