maandag 4 maart 2013



Ik ben besluiteloos. Velen van jullie weten dat. Ik wil graag zeker weten dat ik de goede keuze maak. Dat niet stel nou als er dit dan dat. Enzo. Ongeveer 4 weken dacht ik na over welke telefoon ik nou zou willen (luxeprobleem!) een Samsung S3 of toch een Iphone (waarvan ik al een jaar wist dat ik die wilde :P). Na tig keer spelen met de phone van die en de tablet van die.. uhu. Dat verraadt mn uitkomst al he? Toch maar voor de Iphone 5 gegaan :-). Vind de Samsung prach-tig!!  (mooi scherm! fijne batterij! chille oplader! fijn dat je kunt open maken batterij en sim etc). maar, onhandig voor mn kleine handjes... stiekem app ik op de fiets (vrij) regelmatig. En dan is een tweehandsbestuurbaretelefoon toch ietwat onefficient. Daarom toch maar bij mn oude keuze teruggekomen; iphone 5 white babyyy. In bestelling dus vandaag!! Ik kan niet wachten. En jullie vast ook niet. Want mn food foto's worden er (mag ik toch hopen) een stuk aangenamer van. Een update van dag 1! Heel makkelijk ging deze dag voorbij. Wat betreft eten dan. Voor de rest holde ik wat besluiteloos heen en weer. :-).

Na mn ontbijt rond een our of 11 tussendoor; my treat! how loveeeely is this.




1 granny smith in stukjes snijden, aanbakken in (ruim) kokosvet en (evenzo) kaneel. Als de appeltjes lekker zacht zijn handje nootjes + paar scheuten kokosmelk er bij. Lekker laten sudderen. In een schaaltje met chiazaadjes (die het vocht van de kokosmelk opnemen en zo ontstaat er een pudding!) en wat hennepzaadjes (voor de knapperige bite) en wat kokosrasp on top :-). JAHUMM!!

Daarna lunch @ 13.30; rode kool met een gekookt ei'tje wat zonnebloem pitjes en een theelepeltje mayonaise (bio enzooo). :-) (was lekkerder dan t er uit ziet ;)).




Toen flink gesport en op de terugweg langs printshops en supermarkten dus HONGERR toen ik thuis kwam. Eerst wat gesnakt op zonnebloem pitjes en alvast een wortel mee gesnoept.

Dinner was namelijk; zoete aardappel (eerst gekookt) gebakken in kokosvet, kokosvet gesmolten met daarin beetje citroen sap en flink wat gember poeder, dit uitgesmeerd over een stukje zalm en daarna sesamzaadjes er over :-) (crusty!) met worteltjes en sperziebonen :-).  


Naja, als je t weet zie je t misschien ;) 

Nu nog een paar koppen thee in bad met boek en dan naar bed ermee! Heb de afgelopen nachten echt  be-roerd  geslapen, dus ik ga proberen of het na een heet bad lukt :-). En natuurlijk mn lunch voor morgen al geprept! :-). #letsdothisss!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten