dinsdag 12 maart 2013

dag 8

Goede morgen! dag 8!
Dit is toch wel echt het beste ontbijt wat er is :-). Vult goed, gezond VOLLL groenten, eiwit en jaaa ik krijg zomaar zo'n groot bord vol weg zo vroeg :-). (Ik gooi er gewoon in wat ik nog heb, wat bijna op moet etc. vandaag: 1 ei, handke spinazie courgette tomaatjes champignonnetje avocado sla)
Drink ik er ook nog een glas smoothie bij! Appel, komkommer, spinazie, witte kool , gemengde sla, greens en maca poeder :-). WIEHOE!

Kijk hoe lekker dat ontbijt werd! jabadabadoeee!

 Ik ontbijtte wat laat, dronk om 12 uur nog 3 glazen groene smoothie en om 1 uur nam ik het overgebleven restje van gister :-). (inderdaad niet zo veel, maar mijn smoothie vulde goed!) De spruitjes ditmaal niet geroerbakt, maar enkel gekookt. Samen met het knolselderij prutje. Omdat ik vanmiddag sporten ga (yoga voor de balanssss en de stresshormoontjes en beasting voor groeihormoon en een dubbele dosis plezier) vind ik het niet erg dat hier 1 hapje zoete bataat nog in verwerkt zit. I'll need it!


En of dat sporten dubbele dosis plezier en zwaaaarr was! wiehoe! Zaterdag een zware training gedaan, zondag hardgelopen en vandaag voelde ik mn beentjes wel! En dan 5x 100 squats... ach ja, je wilt wat ;). Tijdens de workout voelde ik me best prima en gemotiveerd. Daarna zag ik mn bijna ontplofte rode koppie en voelde ik me affffgepeigerd ;). Tijdens yoga was ik een paar keer even duizelig.. Maar verder ging het allemaal goed. Gaat het allemaal goed! En zo veel makkelijker dan ik dacht :-). Smiddags had ik al soep gekookt voor vanavond. Ik maak graag pompoen of tomaten soep, maar kippen/groentensoep had ik al errrrug lang niet gemaakt. Met reden. Eenmaal werd ik ziek (gekke kip ofzo) en daarom vergaat me de eetlust altijd een beetje bij kippe/groentesoep. MAAR! dit zag er zo lekker uit en ik wil toch nieuwe dingen proberen? tralalala...
EN! tijdens het koken was ik zo enthousiast en blij en vond ik de geproefde hapjes heerrrlijk! Waren ze savonds ook nog hoor ;). Alleen was ik er, zoals vaak bij dit soort soep, na 5 happen wat flauw van. eet ik normaal heel snel.... ik kreeg dit gewoon niet op. Wel de zoete aardappeltjes om mn spieren aan te vullen. Gekookt en gebakken met alleen wat zout :). YEAH! jammm. Mn kop niet braaf leeggegeten, maar vriendlief genoot er van :). Het was ook wel lekker! Misschien ben ik gewoon niet zon soepmens ;).
 

Omdat ik dus niet zo veel gegeten had vanavond en WEL flink gesport, nog best wat honger. Ik verkoos het wat zwaardere kokosmengsel boven groente (en vond dat ik best veel groente al gehad had vandaag dus prima). en jaja mensen... 1 portie it was! tralalalala! Daarnaast kruiden thee en heel veel knuffels op de bank :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten