donderdag 14 maart 2013

Dag 10; dizzy!



Dag tien wordt met vertraging uitgeschreven. Maar wel weer met haast. Even gauwwww een update!

Gister dag tien begonnen met het (halve) appel, chia, kokosmelk en GRANOLA mengsel :-) woeptiewoe! Lekkerrrr is dat zeg. Dit keer was mn granola goed gelukt en lekker luchtig en knapperig. mmmmmm.

rond 10 uur voelde ik me op mijn werk helemaal niet lekker.. of eigenlijk wel prima, alleen wat licht in mn hoofd! Beetje draaierig... duizelig dizzy! Ik merkte het terwijl ik met de kids bezig was er eigenlijk niet helemaal er bij was. Savonds zou ik gaan sporten dus had ik zoete aardappel mee voor mn 5 uur diner @ work.. Vlug daar maar een hapje van genomen! Dit hielp wel ietsje, maar ik bleef me de hele dag wat gekkig voelen. Zo van, als ik mn ogen dicht doe val ik direct om :P. Dus ik hield mn ogen open ;) MAAR! ik besloot wel mn workout later op de dag te skippen. Dus een hap zoete aardappel gehad terwijl ik niet gesport heb.... helaas. Ik had echt het gevoel dat i het nodig had.

Tussendoor dronk ik naast die hap aardappel een smoothie van bleekselderij paksoy halve appel greens avocado en kaneel :-)

Lunch; salade met tonijn, tomaatjes, komkommer, rucola sla, zonnebloempitjes en wat avocado :-) (vroeger lustte ik geen tonijn en nu zomaar wel! how cooll is that!) (uhu, je smaak verandert!)

tussendoor; kop thee en een stuk komkommer

diner; thuis gekomen een nieuw diner gemaakt, want mn leftovers in de koelkast van werk laten staan, zodat ik daar op dag 11 van kon genieten! :-) altijd handiggg! Want thuis kookte ik voor 3 :-) Wel zo gezellig. Ik rulde gehakt, voegte boontjes en cherrytomaatjes toe. Wat kruiden zo uit de losse pols van alles en nog wat! en een knolselderij puree er naast. HEERLIJK weer!! :-) grappig.

Savonds at ik nog een paar nootjes, bijna niet noemenswaardig. :-) I like!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten