zaterdag 9 maart 2013

Dag 6



Ontbijt: (halve) appel noot kokosmelk chia kaneel pudding (tralalalaa)
Lunch; curry left over van gister :-) jummmm







Tussendoor; cherrytomaatjes + 1 worteltje met wat amandelboter (om te proeven, net gekocht ^^)

Diner; pompoenbroccoli soep (incl. knoflook, kokosmelk, biobouillon) en twee kippepootjes gekruid met zout peper paprika knoflook rozemarijn :-) (mijn eerste kippenpoot baksel, en ja! I like! Morgen nog 2 voor lunchhhh). Had er ook nog halve zoete aardappel bij gekookt. Niet perse omdat ik daar zin in had. Of het een goeie combi vond (was het wel overigens). Maar omdat ik gesport heb vandaag en ik denk dat ik donderdag zo moe was omdat ik woensdag gesport had en geen carb genuttigd had... Dus vandaar maar zo even uitproberen :).


latenitesnack; pompoencake! WOEHOEE!. er zit maar 1 eetlepel pompoenpuree in, en ik hield me braaf aan 1 kop soep. dus ik heb mn pompoenmax niet overtroffen :).


(inderdaadinclusiefpanterpyjama)

En ja, maar halve appel vandaag. dacht dat ik nog ergens een halve zou willen nuttigen.. maar dat doe ik morgen maar :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten