zaterdag 16 maart 2013

Dag 12. Iphone fotos en SLAAP! :D

Uh ja! De eerste dagen ging het bloggen wat beter he! Ghihi. Is het nieuwe er af? Of is het gewoon wel heel lekker om avonds op de bank te liggen met een boek? :-). (en vriend, dat verdubbelt de pret).
Desondanks natuurlijk toch een update! Gister at ik vanalles en nog wat zonder foto :-). Mn iPhone is er en ik kan daar natuurlijk prachtige foto's mee maken :-), maar gister was ik meer iets van hup gauw tjop, wakker worden , hap slik, fiets, trein, werk, werk, werk, hap slik, werk werk werk werkkk. WEEKEND! :-D. Dus van mn ochtend en middag hapjes even een alles in 1 foto voor jullie. Sochtends at ik iets roerbak groente eierigs ;-), om tien een halve appel met nootjes en kaneel, mn lunch was een salade van rucola, gekookt eitje, zwarte olijven, tomaatjes, courgette en wat peper/zout + olijfolie. (oh toch nog een vlugge foto van gevonden!) en om 5 uur at ik wat worteltjes in tahinpasta gedipt :-). Toen ik half 7 in de trein zat nog 2 worteltjes en thuis maakte ik heerlijke rode kool met de andere helft appel (zacht aangebakken in kokosvet met wat kaneel) en heerlijke zelfgemaakte gehaktballen die ik heel klein draaide (ipv twee grote veel kleintjes :P) ik had HONGER dus rap die hap!! ;-). Resultaat: uit elkaar gevallen ballegies (de drent in mij :P). Maar ze smaakten er niet minder om! Ik had knoflook twee uitjes peper zout een ei en een eetlepel kokosmeel met het gehakt gemixt en in kokosvet + een laagje water (spettert als een gek, maar lekkerder wordt het echt!) gebakken. JIJAJUM!



Na een heel beroerde nacht slaap en een hectische werkdag vol autistjes ^^ (vind ik leuk hoor, uitdagend, voldoeningend :p en dat. maar energie slurpend ook),  was ik serieus na het eten uitgeput. Er stond nog een kunstenaars feestje op de planning, maar zomaar werd ik wakker om 24.00 uur... naast een vriendje dat nog harder sliep dan ik. Hahaaaaa =) iets met uitgeput te weinig slaap en INHALENNN! ghihi. Romantisch onze avonden he ;). ghi. Voooorrdat ik  in slaap viel dronk ik nog een heerlijke cococappuccino :-). Het lukt alleen met 1 variant van de Toko.. de dikke variant (waar idd gum iets achtigs in zit... BOEIEEE :p). Deze opkloppen met een garde (tot je arm pijn doet, beste hulpmiddel). dan 20/30 seconden in de magnetron en het is zo opgestijfd tot heeerlijke luchtige stevige kokosmouse :-). Ik ben geen fan van de magnetron, maar zo 2x per maand gebruiken mag vast ;). Decaf koffie erbij en wat wat rauwe cacao er over.. jam... Daar sliep ik wel op ;). 




^^

Gelukkig daarna lekker in bed verder geslapen en vanmorgen welll vroeg wakker (hello ritme!) maar nog wel lekker gedommeld en voelde me vandaag al een stuk beter! Mn dromen waren kleurrijk, maar het kunstenaarsfeest werd niet meer bezocht.... (helaas, en toen ik de foto's zag van de wandelende kunststukken al helemaal!) Maaarrr slaap is ook wat :-). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten