zaterdag 9 maart 2013

Dag 5


Van gister ware er nog wat boontjes + knolpatatjes over. Daarbij bakte ik 1 eitje en 1 slice bacon. Goeie morgen :-).

+ groene banaan kokosmelk spinazie smoothie

EN! KIJK! dit gebeurt me nooit... Ik hield over. Ik had genoeg. Gewoon. Vol voordat mn bord leeg is. JAJA! Normaliter eet ik op wat ik lekker vind. Gewoon op. Is zo lekker! Nu voel ik dat ik vol zit en bovendien vind ik overgebleven boontjes+patatjes een leuk tussendoortje zo ergens anders deze dag.



over.....

Ik maakt ochtends weer een kokosmelk halve banaan amandel chinese kool + spinazie + tarwegraspoeder smoothie. HEERLIJK!! Dit maal maar niet voor vriendlief gemaakt ;). Maarrr niet vergeten dat ik gister wel mn greenbliss voor hem heb aangevuld met sinaasappels en een banaan. Dus zorg toch nog regelmatig voor een lekker groen sapje voor meneer. Deze skipte hij en ik genoot er om 11 van.

Niet verrassend mn lunch het witlof gehakt mengsel :-).  En smiddags genoot ik van ELKE hap van het bananen chia kokosmelk/rasp vanille drup mengsel. A la dag 3.

Savonds thuis best wat vermoeid en grumpy door langge dag. Tijdens het koken heb ik altijd de neiging al veel te snoepen en te doen. Maar dit maal stond er een schaaltje boontje + patatjes in de koelkast. JAWEL! Dus dat eerst opgepeuzeld en daarna lekkere curry gemaakt!


Uitje aanbakken in kokosolie + kerrie, kurkuma, gember, koriander en zout en peper... zacht laten worden, kokosmelk erbij en 400gr kabeljauwfilet (bevroren) + 5 partjes bevroren spinazie blokjes. Dit lekker laten sudderen en na 10 minuutjes pittige Thaise groenten erbij... Ik kookte wat broccoli en toen dit alles klaar was GENIETEN GEBLAZEN.




Even qualitytime met vriendlief en daarna was het vriendintijd. heerlijk. Fijn. Omringd door de liefste mensen ben ik. Tijdens het geklets gegrap gegrol en geoordeel en dat ;) verantwoorde snackkies.


thee, nootjes, olijven, onaangeraakte cherrytomaatjes (weer iets met ik zit gewoon vol!) en worteltjes dippen in tahin

Jabadabadoeee! Leuk dit! :-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten